tirsdag den 7. februar 2012

Xperimentariet

Vi har spurgt et par elever fra Xperimentariet om, hvordan det været i dag, og hvad de laver.
Det er rigtig svært, man skal virkelig synes, det er sjovt, for at man kan koncentrere sig. Vi arbejder med vand og prøver at finde ud af alt muligt. Vi regner med vand, og det er super svært. Det kunne godt være, vi tager den her linie, men vi har ikke prøvet alle linierne. Det er meget sjovt at møde nye venner. Vi kender alle tre hinanden, så det er ret godt.

Lærer - jeg tror denne her uge bliver sjov og hård. Jeg tror, det kan være godt, at man har gået på en skole med få på sin egen alder. Jeg tror, det er godt for unge mennesker at møde nye mennesker/venner, som er på ens egen alder. Så tror jeg også, det er god forberedelse, til man er færdig med 9. og skal videre. Jeg synes ikke, at jeg har helt styr på linierne endnu, men jeg synes, denne her linie er rigtig spændende, hvis man interesserer sig for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar