fredag den 10. februar 2012

Silja og Lærke interviewer børn fra de fire skole



Har du fået nye venner?
-Ja, jeg har fået to nye venner.
- Ja, jeg har fået et par stykker.
- Nej, ikke rigtigt.
- Ja, mange.
- Ja, det har jeg.
- Ja.
- Det ved jeg ikke helt, men i hvert fald nogle jeg snakker godt sammen med.
- Ja, en enkelt.


Hvordan har ugen været?
- Den har været sjov.
- Rigtig god og spændende.
- Mega sjov og spændende.
- Den har været virkelig sjov.
- Den har været ok..
- Spændende.
- Begge dele.
- Nogen lunde.

Hvordan har du det nu med at skulle over på højdevangen skole?

-Det er fint nok.
-Det er ok, for man får jo flere venner.
- Ok.
- Jeg går her allerede, så.
- Bedre, jeg føler mig allerede tryk.
- Jeg går her allerede.
- Jeg har det rigtig godt med det.
- MEGA fedt.

Hvilken linje overvejer du at tage?

-Fortællinger 2,0
- Jeg ved det ikke helt.
- Hmm, ud i verden.
- Det ved jeg ikke helt alle er meget sjove.
- Idræt og velfærd eller Eksperimentariet.
- Fortællinger 2,0 eller Eksperimentariet.
- Ved ikke.
- Idræt og velfærd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar