fredag den 10. februar 2012

Siljas interviews med forældrene torsdag aften

Hvad synes du om skole samlægningen?
- jeg synes det er godt og spændende,
-jeg synes det var dumt, men jeg har ændret mening.

Hvad synes du om de forskellige linjer?
- jeg synes alle fire linjer lyder sjove, men jeg tror min datter bedst kan lide den der hedder ud i verden.
-jeg synes at de er spændende og sjove.

Hvad tror du dit barn synes om det at skulle over på højdevangens skole?
- i starten synes hun det var dumt, men efter den her uge har hun ændret mening, hun har også allerede fået nye venner.
-i starten var han irriteret, men nu er det vist ok.

Hvordan har du det med at dit barn har fået iPad?
- jeg tror ikke hun spiller i timen så det er meget godt, så er der jo heller ikke så meget man skal huske om morgen, ud over den.
- jeg er lidt bange for, at han kommer til at spille i timen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar