fredag den 10. februar 2012

Dittes interviews med forældrene torsdag aften

Hvordan har du det med at dit barn skal starte på den nye skole?
- Jeg syntes det er spændende.
- Jeg syntes det ser ud som om der kommer nyt liv i det hele, det er jo godt.
- Jeg har det helt fint, jeg tror at det bliver godt.
- Altså jeg syntes det bliver spændende, der kommer nok også nogle udfordringer i det.
- Jeg har det godt med det.

Hvad har dit barn sagt/ hvad tror du dit barn syntes om det med den nye skole?
-Jeg tror hun er blevet gladere efter denne her uge, jeg tror hun ser mange flere muligheder nu hvor hun har lært det her sted og vennerne bedre at kende.
- jeg tror hun syntes det er spændende.
- Jeg tror også at min datter syntes det bliver sjovt, og spændende især det med at få nye venner
- Jeg tror, han syntes det bliver spændende.

Hvordan tror du at det bliver for dit barn over på Højdevang.?
- Jeg tror, hun får nogle flere udfordringer, og det tror jeg at hun bliver glad for.
- Jeg tror, det bliver spændende, sjovt og nok også lidt udfordrende.
- Jeg tror, det bliver super spændende for hende, og alle tiders at få en masse nye venner. Men jeg er også spændt på hvordan det bliver.
- Jeg tror, at det bliver Interessant og lærerigt, for ham.

Hvad synes du om de forskellige linjer?
-Jeg ville ønske min skole havde haft det, det virker rigtig sjovt.
-Det ser ser godt ud, jeg har ikke lige været rundt hos dem alle, men det virker spændende.
- Jeg syntes de er interessante, alle de forskellige linjer, og alle tiders man kan vælge efter egen interesse. Jeg tror det kan være med til at gøre det lidt sjovere at gå i skole for de unge.
- Jeg syntes det har gjordt et godt indtryk, det har gjort at jeg gerne vil vide mere om de forskellige linjer.

Har du nogle idéer om hvilken linje dit barn vælger?
- ikke rigtigt, jeg kan faktisk se hende på alle de fire forskellige linjer. Og jeg tror heller ikke, at hun er helt sikker selv.
-Ikke helt endnu, vi har ikke været rundt hos dem alle.
- hun har snakket om fortællinger 2.0, jeg syntes at den linje virker rigtig spændende!
- Jeg ved at det ikke bliver idræt og velfærd, men ud i verden og fortællinger 2.0 tror jeg er dem der tiltrækker ham mest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar