mandag den 6. februar 2012

Hemsen

I dag har vi interviewet nogen fra Hemse gruppen og vi har stillet spørgsmål: Se dem her nede.

Hvad har I talt om indtil videre? Vi har talt om hvad der kunne være på hemsen og hvordan det skal se ud. Hvad laver i nu? Vi tegner om hvad der skal være på hemsen og vi taler om sammen hvordan den skal se ud.
Aemen 6.V

Hvad synes du om samarbejdet om hemsen? Vi gør det rimelig dårligt.. Men jeg håber at vi tager os mere sammen i morgen, så vi også ved, hvad der skal ske. Har I lavet noget spændene? Lidt og lidt ikke. Hvilke farver synes du, der skal være i rummet? Rød, sort, grønt og lilla. Glæder du dig til at komme her på Højdevangen's skole igen efter sommer? Nej, overhovedet ikke, på ingen måde! Hvorfor vil du ikke det? Fordi jeg bedst kan lide min egen skole og vil hellere have min klasselærer hele vejen op til 9 klasse. Synes du ikke det er fedt med at I lidt kan bestemme, hvordan det skal se ud? Jo, jamen så skulle det være på Dyvekeskolen og jeg vil gerne have min egen lærer fra Dyveke. Julie 6.U

Hvordan synes du det går med hemsen og gruppen? Det går rigtig godt. Jeg prøver bare at vise mine ideer her på planchen. Vi skal fremlægge om lidt, om hvad vi har lavet på planchen. Sidrah 6.U

1 kommentar:

  1. Det bliver rigtig spændende med hemsen! Arkitekterne har nogle spændende planer med hemsen og vi glæder os til at den.

    SvarSlet