fredag den 10. februar 2012

Isabelle og Yasmine interviewer med børn fra alle fire skoler

Interviews med børnene fra de 4 skoler:




Har du fået nye venner i løbet af ugen? Hvordan mødtes I?

- Nogen mødte jeg i grupperne og andre var fælles venner.

- Jaer, vi mødtes i spise pauserne og grupperne.

- Ja. Hvordan? Ja jeg snakkede bare lige med dem og så kom venskabet lige pludselig.


Hvordan har ugen været?

- Noget er sjovt og noget er kedeligt. Så ja begge dele.

- Fint. hvorfor? Fordi det er sjovt at være i grupper og ja.

- Den har været O.K. Hvorfor? Fordi der er nogen ting der er kedelige og der er nogen er sjove.





Hvordan har du det nu med at du skal starte på Højdevangen?

- Jeg er ligeglad bare jeg har det godt.

- Godt nok. Hvorfor? Vi har lige lært nogen nye venner at kende.

- Dårligt. Hvorfor? Fordi jeg godt kan lide min klasse og har ikke lyst til at miste dem, og jeg kommer til at savne dem.


Hvilken linje eller linjer overvejer du at vælge?

- Ud i verden.

- X-perimentariet, fordi det lyder sjovt og fordi det har noget med forsøg at gøre.

- X-perimentariet, Fortællinger 2.0 og Ud i verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar