fredag den 10. februar 2012

Isabelle interviewer forældre torsdag aften

Spørgsmål til forældrene torsdag aften:

Hvordan har du det, med at dit barn skal over på en anden skole, på grund af en skole sammenlægningen?

- Både godt og skidt. Hvorfor? Fordi det bliver spændende for hende, men jeg er også bekymret om det også bliver godt.
-Det har jeg haft det fint med, jeg tror det bliver rigtig spændende.


Hvordan tror du, at det bliver for dit barn over for Højdevangen?

- Det fucking nice.

- Når hun først lige har vænnet sig til det, tror jeg hun bliver glad.

Hvad synes du om de forskellige linier?

-Nogen er nederen og andre er total fede. Hvorfor? Fordi nogen er spændende og andre virker små kedelige.
- Jeg ved det faktisk ikke, fordi jeg har ikke sat mig så meget ind i det, men jeg kan godt lide at man skal vælge af interesse.

Hvilken linje tror du dit barn vil vælge?

- Jeg tror, at hun vælger X-perimentariet.

- Jeg kunne godt forestille mig, at hun vælger X. Men jeg ved det jo ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar