torsdag den 9. februar 2012

Interviews med Morten, Brian og Rikke - lærere fra Dyveke


- Hvordan synes I denne her uge har været?

Brian - Jeg synes, at det har været spændende og interessant at se.

Morten og Rikke - Jo, det har været lidt kaotisk. Fordi vi vidste ikke, hvordan det ville være første gang.


- Hvilke forventninger har I til efter sommerferien?

Brian - Mine forventninger er, at det bliver rigtig fedt at se, at der er så mange elever og stemningen og alle de fede ting man kan lave.

Morten og Rikke - Puha, det bliver spændende, fordi det bliver nyt og nyt sted. Vi tror også bliver sjovt og det bliver anderledes. Men vi ved det ikke endnu.

- Hvordan synes I det bliver med en masse nye kollegaer?

Brian - Det bliver en stor forandring, fordi de er nye og kommer også til at savne de gamle fra Dyveke.

Morten og Rikke - Ja det er også spændende, men vi kommer til at savne de gamle over på Dyvekeskolen.

- Hvordan tror I det bliver at der kommer så mange 7. Klasser på en skole?

Brian - Jeg tror det bliver rigtig godt, det gør det fordi der kommer en stemning af ungdom.

Morten og Rikke - Jeg tror, at det bliver fedt, fordi man kan lave hold. Det synes jeg er fedt måske. Men jeg tror også de små bliver sådan overrasket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar