fredag den 10. februar 2012

Ditte og Emily interviewer børn fra alle fire skoler




Har du fået nogle nye venner?
-ja, et par stykker.
- ja, jeg har fået mange.
- ja, mange.
- ikke helt rigtigt, men jeg har snakket med mange.
- det ved jeg ikke helt.
- næ, ikke rigtigt.
- ja, et par stykker.
- ja, fire eller sådan noget.
- ja et par stykker.
- ja, mange!
- ja, et par stykker.
- ja, ret mange.
- et par stykker




Hvordan har ugen været?
- den har været god.
- den har været sjov og god.
- den har været fin nok.
- det har været sjovt, godt og spændende.
- rigtig kedeligt! Ud i verden var sjovt. Men alle andre dage var virkelig kedelige.
- i starten var man genert, men det er blevet lidt nemmere at snakke med folk. Og så er det også lidt sjovere.
- arbejdsom, kedelig. Men man har lært noget nyt.
- fin nok.
- tja, det har været positivt.
- det var været fedt, men der er ret meget larm.
- stille rolig og sjov, læring!
- sjov.
- man har lært meget og det har været sjovt
- jeg syntes det er fedt at vi har haft den her uge...




Hvordan har du det nu med at skulle over på Højdevangen?
- jeg har det godt, jeg glæder mig. Det bliver godt.
- jeg tror det bliver en sjov skole alle er flinke.
- det okay.
- jeg har det helt fint med det.
- altså skolen er grim og det ligner et fængsel og jeg kan meget bedre lide min egen skole.
- i starten kunne jeg lide det, men når jeg har set toiletterne så kan jeg ikke lide det.
- fint nok.
- jeg går her allerede
- bedre, jeg jeg har flyttet mange skoler, men det føles godt nu hvor man ikke er den eneste nye.
- jeg går her allerede, men det bliver nok lidt svært med så mange mennesker.
- ikke så godt, jeg kan godt lide min egen.
- ikke så fedt, det bliver kedeligt.
- jeg går her i forvejen, men det bliver nok lidt underligt når alle kommer.
- jeg syntes det er fedt, nu kender jeg også det hele meget bedre, Efter denne her uge.



Hvilke linjer overvejer du nu?
- jeg ved det ikke helt endnu.
- jeg ved det ikke.
- fortællinger 2.0
- idræt eller fortællinger 2.0
- ud i verden.
- ud i verden.
- ud verden.
- ud i verden tror jeg.
- x linjen den er meget spændende.
- jeg regner med x.
- ud i verden.
- Ud i verden.
- fortællinger 2.0
- fortællinger eller x.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar